Goana … după aur ??
Goana după click-uri și goana după like-uri, goana după vizualizări și engagement.
Un titlu de senzație sau care intrigă („decizia pe care a luat-o”, „ ... s-a hotărât”, etc), un ton tăios și agresiv sau măcar intransigent, o realitate trunchiată și distorsionată, o sursă de mister sau conspirație, pretenții de ultim și unic adevăr, o declarație interpretată greșit sau scoasă din context – voit sau nu.
Nu doar jurnaliștii fac asta ci și influencerii wanna-be. Same rules.
Sunt pașii unui dans la modă sau o energie pierdută/absorbită zi de zi într-o gaură neagră?
Sau amândouă?
Ce este sigur – în România nu mai există jurnalism. Există doar foame.
epilog
1 - dar funcționează, oamenii sunt deja pierduți într-un ocean de pseudo-informații și opinii deja mestecate care trebuie doar înghițite
2 – vorbeam serios: foame - https://panorama.ro/jurnalist-in-romania-salarii-presa-incredere-media/
3 -